MAAF MAK !!

                                    pinjam pic makcik kejap ye !!!




MAKKK !!!
tolong jangan menangis lagi orang tak sanggup tengok mak macam ni..
maaf kan orang mak sebab xmampu nk tolong mak bile mak susah ,,
orang sedih sangat !!
orang rasee macam xberguna sangat ,,
bille mak sakit orang takde kt sisi mak , bile mak nangis orang takde kt sebelah mak ,,
tp bile orang sakit mak cepat2 call bile orang nangis mak pujuk , tp orang ??? maaf mak ..
orang xsampai ati tinggal kan mak sorang sorang kt uma , abah xde pegi kerja tp xbalik2 lg . .
macam mane la keadaan mak sekarang ni kan . makan ke tak ? dgn sape ? sihat ke tak ??
orang xsanggup tengok mak menangis sebab anak mak yang xberape nk gune sangat tu . .
jangan menangis mak ,!




    • na wat pe mkn??
    • isap rokok kan kenyang
    • ride sne ride sni
    • kan kenyang mkn angin
    • kw ckp kt dia
    • law tade duit buat care tade duit
    • jgn na ikot2 member
    • aku blik umah jumpa mak, mesti mak crite kt aku nangis2 mcmne na cri duit
    • byar bil itu bil ini
    • ble ank2 ta blik,mak mkn laok ape yg ade,
    • ikan bilis, ikan kering
    • ble ank2 blik bru maik sibok cri laok nak bg nak mkn sedap
    • nak berjimat punye pasal
    • tp dia??
    • ad dia tau?
    • ad dia pkir?
    • dia tau mintak mesti nak dpt.
    • ble ta dpt,
    • dia maki hamun abah ckp abah ta gune la, ta bertanggungjwbla
    • mencekik dadah la
    • apelah sume
    • aku da ckupo sabar dgn prangai dia
    • 5 bln dia dok dgn aku kt sebana ak da tau life dia dgn duit mcmne
    • rokok stu ari 2 3 kotak
    • member g clubbing sibok na g clubbing
    • minggu lepas dia bodoh2 kan mak
    • nak mntak duit 30engget na blik psir gudang settlekan umah sewa
    • tp kantol dgn ak dia jumpe perempuan tolong dak pempuan tu pindah umah
    • serius ak ckp dgn kw aku xkn tolong dia psal duit!!
    • hidup ssh wat cre ssh!

  • 35 minutes ago
    Zek Zarmry
    • jgn na berlagak mcm org kaya!

  • 34 minutes ago
    Ieyda Erie
    • errrrkkk !! ta pham btl aku dgn adik kau tu la .
    • ingt kite sume ni cop wet
    • nk bg die makan je

  • 32 minutes ago
    Zek Zarmry
    • ak bkn tana tolon adik ak sendri
    • tp ak bkn bodoh na bersusah demi kesenangan org lain
    • law kw ta caye ape yg ak crite ni
    • kw tanyela mak
    • duit sara idop felda 1000 tolak duit baucer dmart
    • tinggal 700
    • byar bil air elektik tepon 300
    • byar wet undi 100
    • utang mesin jahit 100 utan air coway 100
    • lbih tu wat blanja brg2 dap0r
    • n kalau kw na tau minggu lepas aku menangis bile tgk abah blik pontian tempat keje dia naik bas pkai selipar jepon!



MAKK !!
bile abang bagi meseg ni megalir airmate orang mak ,
ya allah !! macam ni sekali mak tanggung . .
maaf kan orang mak ..
kami memang xbergune . .


GEMOK !!
kau jangan nk menyusah kan mak ng abah bole x??
kau ingat diowg ni cop duit ke ??
xdpat kau nk megamuk , kau hina diowg , kau maki diowg ,
kau taw x kite ni orang susah , kau jangan nk belagak macam orang kaye sangat la.
xkemane pon dgn kau pnye lagak tu la ..
aku da tawnk cakap ape dengan kau .
kau selalu buat mak menangis.
kau xkesian ke tgk mak , mak xkeje .
mak tu bukan nye sihat sangat , kau tgk mak nk jalan pon xlarat , ,
tolong la , hargai mak tu . .
orang yg kau maki tu kau ingat sape ??
tu BAPAK kau !! kau tahu x??
buruk2 die , die tetap bapak kite ..
law xde die sape la kite kt dunie ni ..
tolong hargai pengorbanan mak abah kite mok ...
aku sedih sangat bile kau wt mcm ni .
duit kau study nati aku bagi . duit makan kau nati aku bagi .
jangan mintak mak ye , ! :'( :'(
TERIMA KASIH SUDI BACE BLOG SAYA YANG TAK SEBERAPE NI :)

No comments:

Post a Comment