GEMOK !!






Eeeerrrrrrrkkkkkkkk !! aku trauma betol la tengok timbang ni , aishhhh .. makin hari makin gemok , risau sangat2 , td baru je timbang , aarrgghhh !!! berat naik lg 4kg ! shitt .. x boleh jadi ni . aku nak jadi macam dulu . pkai ape je sume bole but now sume nye da xley . baju suar banyak da xmuat .. sobb sobbs :'(




start dari hari ni nak kena on diet balik la . sejak anak buah aku stay dengan aku , asyik makan malam2 je . mane x gemok .kt opis ni ade lagi 1 setan makan ni , keje nak makan je kau ek .. kejap2 lapa , kejap2 lapa . eeerrr ! sengal la kau ni . . da aku pon ikut jugak .. besok kena start senam balik la ,, 


ni kena beli jugak la , tp aku xmampu weyh . harge bukan ahli rm650 harge ahli rm350 . pperrghhh ! harge kau memang xboleh bla . xmampu doe aku nk beli kau . tp xpe aku kena beli jugak , aku da xley nk tengok diri aku yg tergelebeh sana tergelebeh sini . . xsanggup aku .. :((



TERIMA KASIH SUDI BACE BLOG SAYA YANG TAK SEBERAPE NI :)

No comments:

Post a Comment